sobota, 20 września 2014

TAG ,,To czy tamto?''


Cześć!



Zapraszam Was dziś na nieco luźniejszy post, czyli TAG ,,To czy tamto?'', który podpatrzyłam u Moje Bubble. Pomyślałam, że jest to bardzo fajny sposób na to żeby trochę lepiej się poznać :)






1. Dżinsy czy spodnie dresowe?


Zdecydowanie dżinsy! Mam kilka par spodni dresowych, ale chodzę w nich naprawdę rzadko i tylko po domu :D



2. Krótkie czy długie rękawy?

Lepiej czuję się w długich.



3. Sukienki czy spódnice?


Sukienki :) Lepiej się w nich czuję, mam wrażenie, że są wygodniejsze niż spódnice, mimo iż nie noszę ich zbyt często.



4. Paski czy krata?


Zależy o jaki ciuch chodzi. Jeśli koszula to krata, inne ciuchy - paski :)



5. Klapki czy sandały?


Sandały zdecydowanie.


6. Szale czy kapelusz?


Szale. Kapeluszy nie noszę w ogóle.



7. Wisiorek czy bransoletka?


Wisiorek.



8. Obcasy czy płaska podeszwa?


Zazwyczaj stawiam na wygodę, więc płaska podeszwa.




9. Buty kowbojskie czy sportowe?


Takie i takie :)



10. Marynarka czy bluza?


Nic :D Ale w ostateczności bluza.








1. Proste czy kręcone?


Mam słabość do kręconych i fal :)


2. Kok czy kucyk?


Kok



3. Wsuwki czy spinki?


Wsuwki, spinki wydają mi się zbyt dziecięce :D



4. Lakier czy żel?


Żel, w końcu to nim czasem stylizuję swoje włosy :) Lakieru używam bardzo rzadko, na specjalne okazje.



5. Długie czy krótkie?


Długie. Chociaż krótkie, zadbane, ładnie obcięte i wystylizowane również bardzo mi się podobają :)



6. Ciemne czy jasne?


Ciemne.



7. Bez grzywki czy z grzywką?



Trudno mi powiedzieć. Od zawsze miałam grzywkę, ale jak to w kręconych włosach bywa, trzeba było ją prostować. Teraz mam już ją bardzo długą, nie prostuję jej, ale zastanawiam się nad krótszą.



8. Związane czy rozpuszczone?


W domu zawsze spięte. Jeśli gdzieś wychodzę to zazwyczaj wolę je rozpuścić, chociaż ostatnio częściej chodzę w koku :)



9. Naturalne czy farbowane?


Naturalne. Z perspektywy czasu bardzo żałuję, że kiedyś tak często farbowałam włosy. Teraz używam henny i jestem bardzo zadowolona, ale mimo wszystko wolę naturalki.



10. Wystylizowane czy w nieładzie?


Zależy jak kto pojmuje nieład :D Jeśli już to chyba wolę nieład niż przesadnie wystylizowane włosy.







1. OPI czy China Glaze?


Nie miałam styczności z China Glaze, więc wybieram OPI :)



2. Krótkie czy długie?


Lubię jak lekko wystają za opuszki. Krótkie są ok, przesadnie długich nie lubię.



3. Naturalne czy tipsy?


Zdecydowanie naturalne.



4. Ciemne czy jasne kolory?



Ciemne :)


5. Gładkie lakiery czy piaski albo brokaty?


Gładkie, chociaż ostatnio polubiłam się z piaskami od Wibo. Są naprawdę ładne, ale strasznie się je zmywa.




6. Kwadratowe czy okrągłe?


Okrągłe.



7. Naturalne czy pomalowane?


Lepiej czuję się gdy mam chociaż samą odżywkę na paznokciach. Zazwyczaj chodzę w pomalowanych, dlatego wybieram drugą opcję :)



8. Wycięte skórki czy odsunięte?


Muszę się przyznać, że wycinam :x Odsuwanie nie za dobrze mi wychodzi, ale próbuję odzwyczajać się od wycinania :)



9. Jednokolorowe czy szaleństwo kolorystyczne?


Zdecydowanie jednokolorowe.



10. Delikatne kolory czy neonowe?


Delikatne. Nie przepadam za neonami.








1. Bronzer czy róż do policzków?

Bronzer, nie przepadam za różem na policzkach.



2. Szminka czy błyszczyk?


Szminka.



3. Liner czy tusz do rzęs?


Tusz.



4. Podkład czy puder?


Puder. Podkładu używam bardzo rzadko.



5. Neutralne czy kolorowe cienie do powiek?


Neutralne. Lubię brązy i beże na powiekach :)



6. Prasowane cienie czy pigmenty?


Prasowane.


7. Pędzle czy gąbki?


Zależy do czego. Do pudru używam gąbki, do innych kosmetyków pędzli.



8. Matowo czy błyszcząco?


Zdecydowanie mat.



9. Lekki czy mocny makijaż?


Nie lubię przesadnego makijażu, dlatego lekki :)



10. Jasne czy ciemne usta?


Lubię każde, na codzień stawiam na jasne kolory, na specjalne okazje wolę ciemne :)



Nominuję wszystkich tych, którym TAG się spodobał. Jeśli macie ochotę, odpowiedzcie na te pytania na swoich blogach. Chętnie przeczytam :)


Pozdrawiam,
Storm.






4 komentarze:

  1. Jak miło, że o mnie wspomniałaś:) Też lubię sukienki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przyjemny tak! ;) Zdecydowanie teraz wiem o Tobie duuużo więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy tag, fajne, krotkie, sensowne odpowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super tag,chyba też kiedyś odpowiem na te pytania :)

    OdpowiedzUsuń