niedziela, 5 października 2014

Niedziela dla włosów (12)




Cześć!



Dzisiejsza niedziela miała upłynąć pod znakiem mocnego oczyszczenia, ale zapomniałam się i włosy potraktowałam ,,normalnie''.



Co zrobiłam?

  • Umyłam włosy szamponem Alterra Granat i Aloes

  • Nałożyłam na nie balsam Babuszki Agafii odżywczo-regeneracyjny

  • Zmyłam go po okołu 20 minutach i na koniec spłukałam włosy płukanką mleczną (na 500 ml wody, 150 ml mleka)

  • Osuszyłam włosy bawełnianą koszulką, nałożyłam odżywkę b/s Joanny Naturii z makiem i bawełną, zabezpieczyłam końcówki jedwabiem GP

  • Włosy wyschły naturalnie



Efekt?



Babuszka Agafia potrafi bardzo dobrze wpłynąć na moje kosmyki ;) Są zdecydowanie odżywione i nawilżone.
Ponadto są bardzo błyszczące i puszyste. Płukanka mleczna sprawiła, że skręt jest mocniej podbity (kocham ją za to ;) )














A jak Wasze niedzielne SPA?
Pozdrawiam,
Storm.

15 komentarzy:

  1. płukanki mlecznej jeszcze nie robiłam, ale jeśli działa tak fajnie jak mleko dodane do kąpieli, to koniecznie muszę wypróbować jakoś w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze zazdroszczę Ci tych kręciołków. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o mlecznej płukance, muszę koniecznie spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł z płukanką mleczną, ja na razie kończę aloes i ocet jabłkowy. Widać, że włosom taka pielęgnacja służy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak zachwalasz tą płukankę, że muszę ją drugi raz wypróbować. Może tym razem efekt będzie lepszy, bo u Ciebie zachwyca:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem tej płukanki mlecznej,na pewno niebawem sama ją wypróbuję :D a włosy masz śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny skręt! :) Ja w niedzielę się olejowałam Amlą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też uwielbiam płukanke mleczną :) 2 razy w tygodniu robię. Moje SPA było tym razem słabiutkie i mocno nieudane, opiszę je dopiero dzisiaj, więc jutro będzie można czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A moje niedzielne SPA to olej Alttera migdały i papaja, płyn Babydream od stóp do głów i maska z Prosalon waniliowa. Efekt? Mega dociążone i gładkie włosy :) W niedzielę też zrobiłam spa dla całego ciała, peeling, pedicure, manicure, oczyszczanie twarzy. Właśnie za to uwielbiam niedziele :D
    Świetnie wyglądają Twoje włosy, mega skręt i mega kolor!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam robić sobie takie SPA, ale zazwyczaj mam na to za mało czasu :/
      Zaciekawiłaś mnie tą maską waniliową :)

      Usuń
  10. Twoje wlosy prezentuja sie mega Kohana :) Musze sprobowac, czy i u mnie plukanka mleczna podbije skret ;)

    OdpowiedzUsuń